Trzeba jasno przyznać, iż identyfikacja wizualna jest niesamowicie istotna, bo ogólnie konsumenci zwracają bardzo dużą uwagę, jeśli wchodzi w grę opakowanie, umieszczone na nim logo, itp. Przecież obecnie niesamowicie modna jest optymalizacja wydatków. Czyli przykładowo woda gazowana jest przelewana do mniejszych butelek - co sprawia, iż konsumenci płacą takie same pieniądze za mniejszą ilość napoju. Na dodatek na ten przykład butelki są robione z gorszych materiałów. A jednakże na opakowaniach producenci w żadnym razie nie oszczędzają. To naprawdę musi dać nam do myślenia.
Reklama tworzona jest w jakimś celu. Dosadnie mówiąc, mało kiedy tak właściwie możemy zobaczyć inteligentne reklamy. Wszystkie robione są wedle miarodajnego schematu. Być może producenci boją się, że jeśli zanadto głęboko zakamuflują przekaz to nie zostanie on wydedukowany. A co za tym idzie sprzedaż nie będzie wysoka. Najprościej mówiąc reklama jest po to, żeby ewentualnych kontrahentów zachęcić do kupna jakiegoś towaru. Zawiadamia nas o pojawieniu się nowego produktu na rynku i jego przystępności. Należałoby wykorzystać kubki reklamowe. Jak najbardziej w obliczu dominującej konkurencyjności producenci oryginalnych rzeczy muszą użytkować tą odmianę przekazu. Inaczej ich artykuł nie zastałby nigdy odkryty. Częstość pojawiania się ich w telewizji, gazecie jest także istotna. Tu obowiązuje reguła im częściej tym lepiej. Ma obowiązek ona bo zapaść w pamięć klientowi. Tak jego zaprogramować, by po wejściu do sklepu był pewien o atrakcyjności tego towaru oraz naturalnie go zakupił. Podobno człowiek uczy się z wiekiem oraz na swoich błędach. I choć starsi wiedzą jaki jest najważniejszy cel reklamy wielokrotnie padają jej ofiarą.
Efektywna promocja swojej firmy jest absolutną podstawą - w końcu prawda jest taka, że takie pieniądze, które zainwestujemy w reklamę, zapewne szybko nam się zwrócą. Trzeba mieć na uwadze, że chociaż w istocie promocja jest bardzo dobrym pomysłem, to jednak nikt nie powiedział, iż w dosłownie każdym przypadku inwestycja w przykładowo parasole reklamowe może się nam zwrócić. Przykład - jeżeli mamy lokal serwujący kebab, a parasole z chociażby nazwą baru rozdamy dla wegetarian, to kompletnie nic nie zyskamy.
Używanie machin dziś jest niebezużyteczne. To niezbędność. To właśnie dzięki temu przemysł - i ten lekki i przemysł ciężki jest rozwinięty, sprawny a przez to przynosi duże zyski. Jeszcze kilkanaście lub kilkadziesiąt lat temu nie mieliśmy takich dyspozycji rodzaju poltech, jakie mamy dziś. Z dnia na dzień przemysł rozwija się, wynajdywane są coraz to innowacyjne rozwiązania, które wchodzą w życie, szuka się rozwiązań nowoczesnych, nowatorskich, jakich zadaniem jest usprawnienie oraz modernizacja przemysłu. Częścią przemysłu ciężkiego jest przemysł maszynowy. Polega on na fabrykowaniu machin typu komora pneumatyczna oraz innego ciężkiego sprzętu. Przemysł maszynowy prezentowany na urządzenia śrutownicze zaliczany jest do przemysłu ciężkiego, całkiem typowe jest w następstwie tego to, że maszyny produkowane są głównie dla innych gałęzi gospodarki. Przemysł maszynowy skupia się pomiędzy innymi na fabrykowaniu maszyn wykorzystywanych w górnictwie, urządzeń hutniczych, napędów, machin papierniczych. Nie są to urządzenia stosowane w gospodarstwach domowych. To ciężkie maszyny, jakie służą do wykonywania konkretnych obowiązków w przedsiębiorstwach, manufakturach.